System CMR- co powinieneś wiedzieć?

System CMR- co powinieneś wiedzieć?

Większość zaawansowanych pojęć informatycznych jest obca osobom z poza branży. Zdecydowania większość z nas nie ma pojęcia nawet o ich istnieniu, nie mówiąc już o posiadaniu wiedzy, co konkretnie znaczą i z czym da się je powiązać. A przecież czasem jest to wiedza przydatne również nie-informatykom, dlatego warto się z częścią z nich zapoznać.

System CMR – definicja

Pojęciem, którego wyjaśnianiem się dzisiaj zajmiemy jest system CMR – www.anhor.com.pl.

Skoro jak mówiłam, większość spotyka się z podanym pojęciem po raz pierwszy najłatwiej będzie zacząć od definicji tego systemu informatycznego.

Internetowa encyklopedia Wikipedia określa system CMR jako;

,,System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) – system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.

Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny”

A po co to komu? Korzyści wynikające z korzystania z i opisanego wyżej narzędzia w kilku prostych słowach

A więc jest to, coś co pomoże przedsiębiorcy lub nawet osobie medialnej w promocji i sprawnym zarządzaniu swoją działalnością, a więc w pierwszorzędnych sprawach organizacyjno-marketingowych, których istotnej roli raczej nie trzeba nikomu w dobie sięgającej tak potężnej skali cyfryzacji przedstawiać. Z całą odpowiedzialnością można powiedzieć, że dla wielu korzystanie z tego narzędzia może okazać się czymś niezastąpionym, a nawet jeśli nie to będzie ono chociaż pomocne i ułatwi nam niektóre z koniecznych działań.

Pomyśl więc, czy nie pomoże ono także tobie i być może je wypróbuj!